2013-03-03

Contoret





Nu har Restaurangen "Contoret" öppnat i Göteborg. Den ligger på Storgatan 18, nära Vasaplatsen.
Som jag tidigare skrivit höll jag precis innan jul på att färdigställa sju stycken dioramor som man nu kan se på Contoret. Som ni förstår av namnet är temat för stället "kontor" och det var det jag arbetat kring, på mitt eget speciella sätt.
Det var väldigt kul att få göra ett uppdrag som detta och med tanke på allt  jobb som lagts ned på att göra Contoret till ett mycket fint och fräscht ställe från ägaren John Bengtsson och från inredarna Cathy Walker och Fredrik Wendt från Informa/Input Interiör är jag mycket stolt att få bidragit till det hela!

Gå dit, käka en bit mat, drick något gott och ta en titt resten av dioramorna!
(Mer bilder kommer senare)

5 kommentarer:

  1. Ska eventuellt passera GÖtet nästa vecka. Detta ska jag helt klart gå och titta på! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. De er superkule og helt fantastiske! Contoret er heldige som har fått deg til å bidra med utsmykning!:o)

    SvaraRadera
  3. Fantastisk! Jeg er helt imponert av ditt arbeid!!

    Glad hilsen,
    Anette Willemine

    SvaraRadera
  4. Helt ortoligt - Super Bra !!! Fredagen är ju räddad!
    Jan från Lidingö

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket för er finfina respons!
    Känns mycket bra att ha bidragit till fredagsmyset, Jan!

    /jerry

    SvaraRadera